اہلسنت پر اعتراضات کے جوابات

╭┉─════──════──════─══ ╮
*اہلسنت پر اعتراضات کے جوابات سلسلہ نمبر 2⃣*
╰┉─════──════──════─══ ╯
⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜
              *••••••••﷽ ••••••••* 
*_الصــلوة والسلام عليك يارسول الله ﷺ_* 
             
⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜
*اعتراض نمبر4⃣*  یعنی شیطان کو علم غیب ہے.  *(نورالعرفان ص 751)*
            
              *جـــــــــــواب 📝*                
    یہ بھی دجال کذاب ریان دیوبندی کا سفید جھوٹ اور *حکیم الامت علامہ مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ الرحمۃ*  پر بہتان وإلزام ہے      کیونکہ میں نے *_نورالعرفان  صفحہ 748 سے صفحہ 754 تک_* کا مطالعہ کیا مگر کہیں نہیں پایا کہ
     *شیطان کو علم غیب ہے*     
       اگر واقعی ریان اپنی بات میں سچا اور صحیح النسب ہے تو ثابت کرے کہ *حکیم الامت* نے کہاں لکھا ہے کہ شیطان کو علم غیب ہے         مگر ریان کیا اس کے تمام ہم جماعت مل کر بھی قیامت تک ثابت نہیں کرسکتے کہ *حکیم الامت* نے لکھا ہے کہ شیطان کو علم غیب ہے              مگر خود اس کے آقا مولوی خلیل احمد انبیٹھوی نے ( *براھین قاطعہ صفحہ 55*) پہ شیطان اور ملک الموت کے لیے ساری زمین کے علم کی وسعت تسلیم کیا ہے بلکہ یہاں تک لکھ دیا کہ شیطان اور ملک الموت کی وسعت علمی نص قطعی سے ثابت ہے اور *سرکار* کے لیے کوئی نص قطعی نہیں ہے        *نعوذبااللہ من ذالک*                             آپ بھی براھین قاطعہ کی وہ عبارت ملاحظہ کیجیے                الحاصل غور کرنا چاہئے کہ شیطان و ملک الموت کا حال دیکھ کر علم محیط زمین کا فخر عالم کو خلاف نصوص قطعیہ کے بلا دلیل محض قیاس فاسدہ سے ثابت کرنا شرک نہیں تو کونسا ایمان کا حصہ ہے شیطان و ملک الموت کو یہ وسعت نص سے ثابت ہوئی، فخر عالم کی وسعت علم کی کونسی نص قطعی ہے کہ جس سے تمام نصوص کو رد کرکے ایک شرک ثابت کرتا ہے.
    ریان کذاب بتائے کہ شیطان کے لیے علم غیب اس کے آقا نے مانا یا *حکیم الامت علیہ الرحمۃ* نے تو میرا خیال ہے کہ ہر غیر جاندار شخص یہی کہے گا کہ شیطان کے لیے علم غیب مولوی خلیل احمد نے مانا نہ کہ *مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ الرحمۃ* نے   تو پھر الزام و اعتراض _*مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ الرحمۃ*_ پر کیوں ؟ _اسی کو کہتے ہیں الٹا چور کوتوال کو ڈانٹے._

*از✍🏻*  _مـحـمـد نـــورالہدی خــان رضــوی مصــبـاحــی_  *{مرپاوی سیتامڑھی بہار}* 
             25 دسمبر 2016
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
اعتراض نمبر2⃣کاجــواب.       
جاھل بہتان تراش معترض نے *اعلی حضرت علیہ الرحمہ* پر الزام لگایاکہ الملفوظ میں ہے. 
          کہ کرشن کنھیا ہرجگہ حاضروناظر ہے.                        حالانکہ الملفوظ یہ عبارت کہیں نہیں ہے. 
    *لعنۃ اللہ علی الکاذبین.*   بلکہ الملفوِظ میں *سبع سنابل* کے حوالے سے یہ ہے کہ *حضرت سید ی فتح محمد* صاحب نے وقت واحد میں دس جگہ جانے کاوعدہ فرمایا تواس پرکسی نے کہاکہ یہ کیسے ہو سکتاہے.
      تو حضرت نے فرمایا کہ کرشن کنھیا کافر تھا. اورایک وقت میں کئی سو جگہ موجود ہوگیا تو *فتح محمد* اگرچندجگہ ایک وقت میں ہوتوکیا تعجب ہے.

اس میں کہاں ہے کہ 😀                              کرشن کنھیاں ہرجگہ حاضروناظر ہے.
           مگر برا ہو دشمنی کا کہ جاہل معترض نے بغیر عبارت سمجھے *اعلی حضرت علیہ الرحمہ* پر اعتراض کردیا                                        ہاں اگر کئی سوجگہ موجود ہونے پر اعتراض کرنا مقصود ہے تویہ اعتراض *صاحب سبع سنابل* پر ہوگا نہ کہ *اعلی حضرت علیہ الرحمہ* پر. 
     مگر کئی سوجگہ موجود ہونےسے. ہرجگہ حاضروناظر ہونا لازم نہیں آتا.
 *لھذا* معترض جاھل اور عقل کا اندھا ہے اور اردو عبارت بھی سمجھنےکی صلاحیت نہیں رکھتا.
                                 
-از ✍🏻::* _مـحـمـد نــورالھــدی خــان رضــوی مصــبـاحــی_          
        *{مرپاوی سیتامڑھی بہار انڈیا}*
                 2 جولائی 2016
*╭┉─════──════──════─══ ╮*
             *ترسیل سلوک⬇*
            _محمد رمضان رضا_
         _اصلاح عقائد گروپ مالیگاؤں_

          *محمدصادق رضوی*
*📞+918975790997*
           *محمد رمضان رضا*
*📞+918482952578*

_اس بلوغ کو ضرور وژٹ کرئے⬇_
http://islaheaqaid786.blogspot.com
*╰┉─════──════──════─══ ╯*

Comments

Popular posts from this blog

Hassamul Harmain Ka Pas Manzer

22 Rajjab Ke Kunde Aur Munafikeen